Alpska Slovenija

Slovenska turistična organizacija (STO) je zaradi uspešnejšega pozicioniranja in trženja vzpostavila štiri makro regije – geografsko zaokrožene enote, ki si delijo podobno ponudbo in so prepoznavne na globalni ravni. Ena izmed štirih makroregije je Alpska Slovenija – svet prijazno dostopnih hribov in gora. Ta makroregija vključuje Julijske Alpe, Kamniško-Savinjske Alpe in Pohorje, kjer vodijo pohodniške ali kolesarske poti tudi do najvišjih vrhov, rek, jezer in slapov. Za ljubitelje zimskih športov so tu smučarska središča, kamor sodi tudi Rogla.

Osnova makroregij je povezovanje s ciljem:

  • učinkovitejšega povezovanja (med vodilnimi destinacijami in v okviru makrodestinacij, s STO);
  • boljše podobe in arhitekture znamk za učinkovitejše komuniciranje;
  • učinkovitejšega upravljanja trženja;
  • izboljšane prepoznavnosti.

Turistična destinacija Rogla-Pohorje z vključenostjo v makroregijo Alpske Slovenije in kot vodilna destinacija Rogla-Pohorje lahko aktivno sodeluje pri nosilnih produktih v okviru STO: počitnice v gorah, Slovenia Outdoor, športni turizem itd, pri trženjskih kampanjah STO-ja in se prijavlja na razpise za vodilne destinacije s strani MGRT.

Projektne novice

4-DNEVNA SMUČARSKA KARTA POHORJA

23 / 12 / 2022

Smučajte na petih smučiščih z eno karto – 4-dnevna smučarska karta (zaporedni dnevi).

Preberite več

Slovenia Green Wellness Route

23 / 06 / 2022

S kolesom raziščite Slovenska naravna zdravilišča in Turistično destinacijo Rogla-Pohorje – Slovenia Green Wellness Route. Načrt poti združuje trajnosten način potovanja in popolno sprostitev.  Slovenia Green Wellness Route je novi 16-dnevni načrt poti, ki kolesarje vodi po slovenskih zdraviliščih.  Za pomoč pri navigaciji je posameznikom, družinam in skupinam na voljo …

Preberite več

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

07 / 02 / 2019

Slovenska turistična organizacija je v lanskem letu pričela s kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo«, ki je dosegla milijon objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia. Zato bodo s kampanjo nadaljevali tudi v letošnjem letu in sicer v vseh štirih makro destinacijah.Letošnja kampanja bo potekala v štirih delih, vsak del bo …

Preberite več