Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

07 / 02 / 2019

Slovenska turistična organizacija je v lanskem letu pričela s kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo«, ki je dosegla milijon objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia. Zato bodo s kampanjo nadaljevali tudi v letošnjem letu in sicer v vseh štirih makro destinacijah.Letošnja kampanja bo potekala v štirih delih, vsak del bo namenjen eni od štirih makro destinacij, kot prva pa se predstavlja Alpska Slovenija, del katere je tudi Turistična destinacija Rogla-Pohorje.

Slovenska turistična organizacija s kampanjo spodbuja tako prebivalce kot obiskovalce Alpske Slovenije, da svoje fotografije in video vsebine skritih kotičkov objavijo na družbenih omrežjih, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja /destinacije, kjer je fotografija posneta.

Turistična destinacije Rogla-Pohorje bo kot vodilna destinacija izpostavljena v tednu od 11. do 17. 2 in bo prav tako preko svojih družbenih omrežij in digitalnih kanalov pozivala svoje obiskovalce k objavi in delitvam fotografij in videov s ključnimi besedami #ifeelsLOVEnia, #RoglaPohorje ter #ExploreFeelEnjoy. Prav tako pa bomo k sodelovanju spodbudili naše ponudnike, da le-ti k objavam spodbudijo tudi svoje goste.

Nacionalna promocijska kampanja »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« poteka na trenutno najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Instagram, Facebook, Twitter in YouTube ter na osrednjem slovenskem turističnem portalu www.slovenia.info. V 10 tednih trajanja bo Slovenska turistična organizacija na pristajalni strani kampanje izpostavila vseh 10 vodilnih sodelujočih destinacij v rubriki Skriti kotički Slovenije in vsak teden izbirala najboljše objave uporabnikov.

Ustvarimo skupaj nove spomine z delitvijo fotografij in videov na družbenih omrežjih z značko #ifeelsLOVEnia. Med objavljenimi fotografijami in videi bo Slovenska turistična organizacija vsak teden izbrala tri najboljše in objavila na njihovi strani. Ob zaključku kampanje bodo avtorji izbranih fotografij in videov sodelovali v žrebu za glavno nagrado: možnost brezplačne udeležbe na enem od Instameetov v izvedbi Slovenske turistične organizacije.

STO od lansiranja kampanje, 6. junija lani, beleži odlične odzive uporabnikov družbenih omrežij: skupno število objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia je bilo ob začetku letošnjega leta 1 milijon, objave pa so dosegle 133 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

Foto: Iztok Medja, www.slovenia.info